Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ ձեռքը գիտի, թե ինչ են անում իր աջն ու ձախը

Երբ  ձեռքը գիտի, թե ինչ են անում իր աջն  ու ձախը
08.06.2018 | 00:21
Դիտվել է՝ 9560

Մեկնաբանություններ